Pepsi en Vrumona zetten groots in met de lancering van “Better With Pepsi”, de eerste wereldwijde “MEALS” campagne die nu ook Nederland verovert. Na een visuele make-over vorig jaar, trekken de frisdrankgiganten de smaakvolle lijn door met de grootste 360° campagne die ons land in tijden heeft gezien. Op televisie, online, in de supermarkt én in de horeca — deze campagne is overal.

Wat deze campagne extra prikkelend maakt, is de slimme combinatie van internationale allure en lokale insteek. In samenwerking met twee Nederlandse influencers ontwikkelden PepsiCo Nederland en Vrumona een eigenzinnig concept waarin unieke dinerbelevingen centraal staan. Denk aan een avontuurlijke maaltijd in een pretpark of een culinair rendez-vous midden in de natuur. De boodschap is duidelijk: Pepsi maakt elke maaltijd beter. En wie een Pepsi koopt, maakt meteen kans op zo’n onvergetelijk diner.

Voor het eerst richt Pepsi zich expliciet op hét eetmoment van de consument. Niet zonder reden: maar liefst 60% van alle cola wordt gedronken tijdens een maaltijd (bron: Kantar). De campagne zet die realiteit eindelijk in de spotlights.

Evelien Magnin, marketingdirecteur bij Vrumona, benadrukt het belang van het eetmoment: “Maaltijden zijn hét moment waarop frisdrank een hoofdrol speelt. De geweldige smaak van Pepsi Zero past perfect bij elk gerecht – van een zwoele BBQ met vrienden tot een snelle afhaalmaaltijd. Met deze allesomvattende campagne zetten we die combinatie stevig op de kaart.”

Pepsi en Vrumona serveren dus niet alleen dorstlessers, maar ook een ervaring die verder gaat dan een slok. Het is frisdrank met een missie: elk eetmoment upgraden tot een feestje.